Said and done..


Ja nu äntligen är tvättmaskinerna igång, har tjatat hela veckan om att tvätta, men aldrig fått orken till det & bara skjutit upp det hela tiden, men nu så :) Är ändå jäkligt trött, Novalii & Daniel sover som bara den, önskar att ja me fick mysa ner mig & sova ett par timmar, det skulle ändå behövas.

Lördag idag då, och va ska man hitta på? Finns inte så mycket att göra, daniel skulle nog iväg runt elva, så här får man sitta själv & uggla. Gårdagen vart inte allt för rolig, vi gick & la oss runt elva här hemma & tro mig, ja somnade inom ett par minuter, berodde nog på min långpromenad ut till Lotorp igår. haha. Det känns i benen idag så här efteråt. 

Sitter & tittar på vardagsrummet här hemma nu, det ser ut som ett bombnedslag efter att vi fick tv:n igår, vi fick ta bort överdelen till våran hylla, eftersom tv:n var för stor, så nu måste vi inhandla ny tv bänk oxå :D Och ett passande vitrinskåp.

Liter bilder från gårdagen



Sötnosa / Josefine

Kommentarer
Ida säger:

Vad fina ni är :) Tips om någon fin tv bänk? Jag har letat mig trött efter en.

2009-08-08 | 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback