Skänninge marken




Klicka på bilderna för förstoring :)

Haft en helt underbar dag med Sandra & Jonas, plus min gullunge till dotter, dock tyckte om att det va för varmt, så hon va lite ledsen, men vi höll oss till skuggan en hel dag. Hon fick prova Jonas bilder, haha snygg hon vart min sötnosa :) Jag hitta inget, samma sak på alla marknader, Sandra däremot ville ha ALLT, haha, men fick bara med sig salt gurka hem :P Och Jonas en plåt plånbok & strumpor :)

Sandra & Jag åkte en karusell, ja va den nu heter. Dem som stod & tog fart på den jävlades med mig & sandra hela tiden, så det vart världens fart på den där skiten & asgarva, vi skrek som idioter, men men kul va det ju iallafall. haha.
Tack för en bra dag vänner :)

Nu är det på tiden att jag kryper till sängs, Novalii sover som en stock, hon ska få sova bredvid mig inatt sötnosa, så mysigt så.
Godnatt Josefine


Kommentarer
Pillan säger:

Vi var med där men fyfan vad varmt det va trodde man skulle dö sen är ju den där marknaden så jäkal stor med

2009-08-06 | 11:05:14
sandra säger:

virvvelvinden =) lr hur det stavas.. hehe! det va en trevlig dag :D <3

2009-08-06 | 11:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback