Suck

Ringde vallon idag. Och vi ska kolla på 2:an sen när Daniel slutat jobbet, men suck säger jag bara. Det blir nog inte den tvåan iallafall. För om man flytta från en trea till mindre så förlorar man ungdomsvalen, helt sjukt tycker jag. Ja menar tänk om man inte har råd o bo i en trea? Och flyttar vi till den tvåan utan ungdomsvalen så kostar den lika mycket som den här trean vi bor i nu. Så vi förlorar ju bara på det. Hrmf. Vi har ju råd alltså, men nu vill vi ju bo där ute. Skit oxå..

Jaja nog om det. Igår kväll åkte vi upp till Emma & Jannes stuga, mitt ute i skogen :D haha. Vi grillade & Spelade kort, hur trevligt & mysigt som helst :) Bilder kommer senare, nu ska ja mysa med min busunge :)

Puss Josefine

Kommentarer
Maria säger:

Jag tycker också att det där med ungdomsval är värdelöst! Herregud, sålänge man är i rättålder borde det inte spela någon roll. För samma sak gäller om man flyttar från en trea till en annan trea också.. :/

2009-08-11 | 21:28:36
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback