Trött

Nyss hemkommen från mamma & stan. Vart en promenad ut till lotorp idag iallafall, jisses va jag känner mig duktig :D haha. Så till frukost blev det riskaka & vatten, till luch sallad med vatten haha :D tönt jag är, ne men nu vill ja ner i vikt :)

Sedan for vi till stan en sväng, nästan hemma, efter vistinge korset hade det skett en olycka. Oh nej tänkte jag direkt, Novalii skulle ha mat & i denna värme utan ac kan det ju inte bli sämre, så vi stod i bilkö i 40 minuter, stackars min lilla flicka, hungrig & varm, men nu har hon käkat 170ml & sover som en stock.

Oh morr, idag fick vi hem tv:n, men inte den vi skulle ha, vi fick ta en annan, fast samma märke & utseende, men lite värre, så vi fick lägga till 2500:- .. För våran tv skulle inte komma förens nästa torsdag nu helt plötsligt, jävla idioter, då vart daniel sur & tog en annan, men dock fick vi inte högtalarna & grejerna till, så dem får vi väl vänta ytterligare 5år på :S

Ne nu måste ja ta mig orken & städa.

Kommentarer
Carro säger:

Ok jag trodde faktiskt du vägde mindre för du ser smalare ut iallfall vad jag kan se på bilderna. Jag vägde 65 på inskrivningen och kollade igår på pappas våg vad jag vägde där och på den står det 64, fast det är en sån där 100år gammal våg som väger 2 kg för mkt, så ska kolla på min egen när jag satt in nytt batteri i den. Fattar inte att jag fortfarande rasar i vikt jag äter som en häst när jag väl har mat framför mig, men visserligen glömmer jag lätt att äta eftersom jag har så mycket fokus på min ögonsten ^^ Sen antar jag väl att amningen gör sitt. Men promenader och vatten istället för läsk för susen :)

2009-08-07 | 20:45:04
Bloggadress: http://mammalinen.blogg.se/
Carro säger:

Ja amningen gör nog en hel del att man rasar i vikt skulle jag tro, det är bara att säga till sen när jag är hemma i Finspång igen så kan vi ta långpromenader, det gör mycket för att trimma kroppen :) Jo annars är allt bra med mig och flisan, mindre kul är det ju förstås med J som jag gått isär med, men mår mycket bättre nu så det var det som behövdes för flisans skull också. Allt bra med er också? Kram

2009-08-07 | 21:58:46
Bloggadress: http://mammalinen.blogg.se/
pillan säger:

Men gumman du ser ju smal ut ju men jag vet att de kvittar vad jag säger för man känner sig själv bäst!



Du verkar ju va ute o gå mycket så snart har du nåt ditt mål=)



Vi får ta lite barnvagnspromenader sen om ungen vill komma ut nångång annars lägger jag snart i hunden i den=)

2009-08-08 | 17:25:55
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback