Trötta är vi

Natten har varit jobbigt, haft jätte ont i magen. Usch ! Daniel har jobbat natt, så snuttan fick sova bredvid mig inatt, det va hur mysigt som helst :) Hon är söt min sötnosa, hon har verkligen börjat kämpa för att kunna vända sig från rygg tilll mage, igår försökte hon så hon vart jätte arg, det gick ju inte riktigt :) haha.. Hon kan ju från mage till rygg, men då typ slänger hon sig runt, inte lika svårt haha :D

Nu är Daniel påväg in till stan, han är tokig, kom hem från jobbet klockan 06.00 imorse & gick upp runt elva. Tycker synd om honom, dels är det väl pågrund av mig & Novalii, hon har ju blivit riktigt pratglad, så hon är ju inte direkt tyst :D  Så han får väl sova i eftermiddag. Iallafall så ska han hämta ut nya ledtv:n med surround system :) Måste bara införskaffa oss en ny tv bänk nu, för tv:n får inte plats i tv hyllan haha :)

Ne nu ska jag ta lillan här som ligger o sparkar i babygymmet medans ja skriver blogg :)
Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback