Trötta


Vaknade runt nio idag & har fortfarande inte gjort mig iordning, är så himla trött ! Skulle vilja sova några timmar till, men Daniel är på jobbet nu. Så jag har Novalii & Börni att ta hand om. Dock sover lillsnurpan nu, så efter detta inlägg ska jag krypa ner bredvid henne & ÖFrhoppningsvis slumra till några minuter :) Det är nog inga problem

Daniel vann en stor toblerone på Liseberg, o gissa om det är svårt att hålla sig ifrån det när det står på bordet & läskar mig till tusen. Idag ska vi in till stan & stor handla mat. Behövs verkligen här hemma, så ska ta mig i kragen sen & skriva en inköpslista :)



Försöker mosa in hela leksaken i munnen :) Tror det kliar lite i munnen på henne nu, så som hon håller på med händerna & leksakerna! Eller så utforskar hon munnen & sakerna lite :)



Novalii fick prova sittdelen på vagnen :) Haha. Eftersom hon inte vill ligga ner längre, utan sitta upp & se världen. Och hon vart så himla mycket gladare. Så ja va i stan igår en sväng, då fick hon sitta i den & det gick kanon, hon somna även som en stock i vagnen efter alla nya intryck :)

Ne nu behöver ja vila lite känner ja, bäst & passa på innan hon vaknar. Ha en fortsatt bra dag !
OBS. Hälsopartyt blir den 13 september istället. Passade bättre. Hör av er om ni kommer :) Puss


Kommentarer
Sofia säger:

Ja klommer gumman! :)

2009-08-31 | 11:01:10
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Jag hade himla gärna kommit om det inte vore för att jag åker den dagen. :( Men det kankse kommer fler tillfällen. :)

2009-08-31 | 12:50:45
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Carro säger:

Nu kommenterar jag igen, Felicia, hatar att ligga ner i vagnen när hon är vaken, hon har protesterat vilt de senaste dagarna, så det blir för mig att ta bort mjukliften, och lägga dit fällen osv. Nu ligger hon o sover gott i vagnen sen vi var på öppna förskolan, förresten ska du dit nåt?

2009-08-31 | 14:35:18
Bloggadress: http://mammalinen.blogg.se/
Madde säger:

det beror på hur dags du har tänkt ;)

2009-09-01 | 17:41:44
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
Emma säger:

Jag kommer!!! Om du fortfarande ska ha det?

2009-09-02 | 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback