Uppe med tuppen

Nej, inte direkt. Jag & Novalii vakna inte fören 11.oo idag, och jag som hade tvätttid mellan 7-11 ! Hrmf, fick skriva upp en ny tid till imorgon istället. Men gu va skönt det va att sova ut lite. Daniel tog Novaliis morgon mål, då jag fick sova. Helt underbart. Imorgon får vi nya tv:n med högtalare & allt va det innebär :) Ser framemot det. Tv:n vi har nu ska in i sovrummet, förhoppningsvis upp på väggen, kan nog blir riktigt snyggt.

Sen åter till mitt funderande på en kamera, jag vet absolut ingenting om kameror, vill ju ha en skaplig för ett skapligt pris, någon som vet något bra? Har sagt till mig själv att inte över 6 000 :- kr får den kosta. Vill inte göra av med alla skattepengar. Jaja det återstår & se va det blir.

Nu ska jag göra mig iordning, sen mysa med min underbaring <3

/JOSEFINE


Kommentarer
Malin, mamma till Alice & Lowe säger:

Men gud, för 6000 får du en skit bra systemkamera ju :D

2009-08-03 | 13:27:55
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback