Godmorgon






Flickan i mitt liv.
Tänkte bara lägga in lite bilder från sistone, Skulle vilja ha bilderna mindre, men krymper ja dem här på bloggen så blir bilden suddig? Hmm. Nyss låg Novalii & skrek, skratta & prata, högt, högt som tusan haha. Hörde hur Daniel låg & suckade inne i sovrummet medans han försökte sova. Jag tycker bara hon är rolig att höra på, hon har verkligen börjat prata & ha sig nu.

2dagar kvar till Göteborg, längtar som ett litet barn längtar efter julafton :) Ska bli riktigt kul faktiskt! Så får vi hoppas på att Novalii är på bra humör oxå. Allt går ju så himla mycket bättre då. Sen hoppas ja vi har bra väder med :)

Ne usch, nu tror ja att jag börjar bli trött igen, hmm, undra om det finns någon plats för mig i sängen, Novalii ligger ju på min sida nu & sussar. Får väl tränga mig ner lite :) Eller så lägger ja ner henne i hennes säng igen, svårare än så är det ju inte ;O


Ha en bra dag / Josefine



Kommentarer
Sofia säger:

Haha busungen! :) Igår skratta hon ju också jätte högt! :) Hon är iaf den sötaste ungen i mina ögon! :) <3

2009-08-24 | 11:12:27
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback