Godmorgon


Jag är trött på patetiska, egoistiska, snåla männsikor, sånna som inte kan glädjas andras lycka. Hmm jag är trött på många med andra ord.

Så vidare till min morgon, den började precis, Novalii har sovit från klockan halv tolv igår kväll till halv nio nu :) & jag känner mig riktigt ut utvilad. Hon har blivit riktigt pappakär nu, tittar efter honom hela tiden. Så fort hon vaknar, och så fort han tittar tillbaks så skrattar hon, sötnosan :)

Fick ett tips av Emma om att jag kan ge Novalii 2nappar, tack tack. Det ska jag prova på & se hur det går haha. Hon lär väl försöka mosa in den i munnen med :)

Nehepp, man kanske skulle försöka sig på lite frukost. Ställde mig på vågen imorse. Och nu har jag gått ner 19 kilo sen den 17:e maj. Känner mig faktiskt riktigt duktig :)  Men jag har fortfarande 11kilo kvar till den vikten ja vill väga. Men det ska nog jag klara av :) Puss Josefine



Kommentarer
Sofia säger:

Ja vet att du kommer klara de gumman! :) <3

2009-08-21 | 10:43:31
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Anonym säger:

Skitsnack? Iofs mycket sånt i din by. :) Men vissa saker kanske är sant?

2009-08-21 | 21:01:45
Pillan säger:

jaså gjorde du vart då?

ah fyfan mitt jäkla ben alltså troligtvis nån ischias nerv som e i kläm efter förlossningen så ska ringa chiropraktorn på måndag.



Är så sugen på att gå ut och gå hela tiden men har insett att de inte funkar just nu för det blir bara värre..



hur är de med eran lilla tös då?

Kram

2009-08-22 | 11:09:23
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback