Dagen

Nu har Daniel gett sig iväg ut till Lotorp, ska åka cross med Stoffe. Själv sitter jag hemma, gör ingenting. Novalii sover som en stock, likaså Börni. Så här hemma är det lugna stunden. Det är väl nu man ska passa på & vila lite, men när ska jag då ha tid att sitta här? Dessutom måste ja ju hinna med & diska, städa osv. Och framför allt tänka lite på mig själv & göra saker jag vill.

Igår blev det ingen promenad för min del. Hade så himla ont i magen, så det blev ett bad & sen sängen. För jag va helt slut. Novalii har sovit mycket bättre inatt, härom natten vakna hon 4, 6, 8 osv. Men inatt har hon sovit så bra så, vakna bara vid 06.00 imorse & ville ha mat. Sömntuta




Förhoppningsvis så ska vi väl hitta på något ikväll, Daniel har frivecka. Så då vill man ju få ut så mycket som möjligt utav den tiden :) Jag är sugen på smultronstället, men i samma stund som jag kom på det, så kom jag oxå på att jag inte får käka socker. Hrmf då är det ju en aning onödigt. Ska väl ut till Lotorp sen iallafall & lämna kameran & sen hade Nova en liten leksak där ute tydligen :) hehe.


Tänkte bara fråga om det finns några som är intresserade att komma på "hälsokväll" ? Eller man kanske skriver typ hälsoparty eller nått haha :) Iallafall, så är det mycket aloevera produkter, som tvål, lotion, smink & parfym mm. Jaja släng in en kommentar om ni är intresserade!



Fin bild :)
Puss Josefine



Kommentarer
Malin, mamma till Alice & Lowe säger:

Jaa vad kul med sånt party :D

2009-08-17 | 13:23:12
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Anonym säger:

Låter intressant. Aloevera är ju underbart. Ska du ha?

2009-08-17 | 16:24:48
sandra säger:

jaa det skulle vara roligt =) har aldrig varit på nått sånt party. så det skulle vara roligt =) ska du ha det?

2009-08-17 | 19:20:35
freja säger:

gud vilken fin bild på din dotter!

2009-08-17 | 20:30:04
Bloggadress: http://stocktownstories.blogg.se/
madde säger:

ja sådant skulle va skit kul :)

2009-08-19 | 12:57:59
Bloggadress: http://tudsberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback