Gottigt.


Snart, snart snart så sitter vi i bilen påväg till Göteborg, okej inte riktigt än då. Men imorgonbitti :) Ser verkligen fram emot den lilla 3dagars resan med Daniel, Novalii, Stoffe & Sofia.  Första kvällen, blir det att gå ut i Göteborg & käka & bara strosa runt, resterande 2dagar blir det Liseberg.

Igår va jag, Novalii, Sofia & Emma i söderköping på smultronstället. Ja vet, ja ska inte äta massa socker. men någon gång ska man väl få unna sig någonting, Så det blev en supergod glass, dock orkar man ju inte allt. Men det va mysigt & åka dit & umgås. Min mumsiga glass, fast iofs tog vi alla likdana haha ! :)



Idag, förhoppningsvis så kan mammi vara barnvakt, så att jag kan åka & simma idag, Behöver absolut röra på mig efter glassen igår. Haha, skulle gått promenad igår med, men det vart att slöa framför två filmer istället. inte bra. Nu får ja ta mig i kragen igen.

Nu är det 4:e dagen irad som Novalii är jätte gnällig & inte äter ordentligt, vet inte va det är med henne riktigt. kanske nån tand påväg? Jag har inte en aning, jobbigt är det iallafall. För henne med antar jag, inget roligt att vara ledsen hela tiden

Ne nu ska jag hoppa in i duschen ! Puss Josefine


Kommentarer
Malin, mamma till Alice & Lowe säger:

Vi hade ju samma problem med Lowe, men blivit lite bättre nu! Hoppas det går över!

2009-08-25 | 12:37:36
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback