Ångest


Satt & kollade igenom bilder, från förra sommaren. Då vågen stod på 56kilo. Jag får ångest, stark ångest. Alla säger men du har ju fått barn. Vad spelar det för roll, det är ingen borförklaring för att man gått upp i vikt. Och för att jag inte lyckats helt att gå ner till den vikten igen. Satan va ja misstrivs med mig själv. Det är sjukt jobbigt att varje dag gå & känna ångest för att man stoppar i sig mat överhuvudtaget.

Skulle börjat träna idag egentligen. Men fick inte tag i någon barnvakt, jag hoppas på bättre lycka imorgon. För nu är jag less på den här skiten. Jag vill vara som ja va då, se ut som jag gjorde då. Min vikt ska vara nådd inom 3månader, annars blir ja besviken på mig själv. Jag tänker unna mig något på julafton. Men inte mer! Så, nu ska jag klara det här.

Februari 08. Hmm ja en aning skillnad. Jag har ett par kilo att jobba med som sagt.


Wish me good luck ;)


Kommentarer
Sofia säger:

Good luck sweetie! :) <3

2009-12-15 | 11:37:17
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
sandra säger:

haha va det i februari vi va på kryssning kändes som det va på hösten ;) hehe! Lycka till gumman! jag ska oxå ge mig fan på att gå ner i vikt nu =) måste ju tänka på becah 2009 ;) hehe

2009-12-15 | 21:01:37
Sofia säger:

Sandra om du ska tänka på beach 2009 är du lite sent ute! :d haha

2009-12-16 | 13:18:50
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback