Blabla..


Tror mina läsare har missförstått mig lite. Kan va lite slarvig när jag skriver :)

Självklart har Novalii fått smaka på allting redan, fisk, kött & kyckling mm. Hon verkligen älskar mat. Och äter lätt upp en hel barnmatsburk. & gärna frukt efter det. Jag blev bara lite förvånad när jag fick kommentaren -Ger du din 7månaders bebis stek(kött) & potatis? :S .. Självklart tog ja bort allt på köttet som hon inte ska äta. Men det kändes som att det va något fel just på potatis & kött? Fick order av bvc att börja ge henne 2mål mat om dagen. Så jag varierar målen med lagad mat & barnmat? Jag tycker jag gör helt rätt. Och har läst lite på internet & många andra verkar göra precis likadant. Så hädanefter så ska ja lita mer på mig själv, känner att jag lätt tar åt mig av kritik. Men vafan, det är ju mitt barn, som jag känner bäst ! :) Så nog om detta.



Va nere på gymmet förut, blev 20min på löpbandet & 10min på cykeln. Sen träna armar & ben. Mindre mage idag, eftersom jag fick kramp igår efter träningen. är ju ganska otränad såhär efter graviditet & förlossning, så jag ska nog ta det lite lungt ;) haha. Efter det blev det en hemmagjord sallad & nu sitter jag & sofia & slappar framför tv:n.. Novalii sover, hon har varit lite trött idag efter sprutan igår. Hoppas hon är piggare imorgon gumman min. Nu ska jag vara social. Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer
Lina säger:

Hejsan!

Måste bara kommentera ang. köttet. =) Finns väl inget fel i det om nu din tjej har börjat äta mat liksom. Alicia är 6 mån och jag har börjat introducera kött för henne. Serveras med potatis till. =) Kör på!!

2009-12-18 | 00:13:19
Bloggadress: http://guccitherabbit.blogg.se/
Anonym säger:

Jag anser att den mat du lagar åt din bebis måste väl ändå vara mer näringsrik än den du får i en barnmatsburk.

2009-12-18 | 06:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback