Blablaa..


Sådär nu har man sovit en timma & lagat lite mat & fått i sig.

Fick en tid ner till vårdcentralen förut idag. Bättre & åka ner en gång för mycket än en gång för lite. Som någon smart människa har sagt :D haha. Iallafall så mådde Novalii bra, ingen feber, dem lyssna även på lungorna som lät bra. Hon har bara lite slem i halsen osv & så kunde luftrören va lite irriterade, så vi fick luftrörsvidgande. Men har inte behövt ge henne det än. Blir ju mest när hon ska sova osv. Så hon får lite ikväll innan läggdax.

Åh va ja skulle vilja åka utomlands till nästa höst. Bara sätta igång & spara då. Hrmf hur nu det ska gå till. När man inte har ett öre kvar efter räkningar, mat osv varje månad. Funderar på att söka bostadsbidrag. Det borde ändå gå igenom, eftersom jag bor själv med Novalii osv. Räkna ut på försäkringskassan att jag kunde få 1500:- i bostadsbidrag, så jag ska nog gå ner & prata med dem. Vore nog en bra idé

Jaja nu ska jag slänga mig i soffan framför tv:n ett tag ! Novan tog sig en tupplur igen, sömntuta ! :) Jaja ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Jag vill med åka utomlands! Så skönt de skulle vara! :)

2009-12-08 | 15:54:03
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Sara säger:

Om du och Daniel fortfarande är tillsammans (som jag uppfattat det) så får man tyvärr inte bostadsbidrag för då räknas ni som särbo och eran ekonomi slås ihop så dom kommer begära att Daniel betalar då:( Men jag tycker iaf att du ska söka, man kan ju ha tur:) Kram på er!

2009-12-08 | 22:30:45
Bloggadress: http://leifsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback