!?!


Här har det varit blogg torka. Som vanligt med andra ord.

2dagar kvar till dagen D. Haha. Ser framemot att fira julafton hemma hos mamma med familjen i år. Förra året jobba jag ju på Cinderella 19-29 dec. Det kändes riktigt jobbigt vill ja lova. Ska bli så otroligt roligt att se Novan öppna alla paket i år :)

Juldagen kommer jag spendera med mina underbara flickor Johanna, Sofia & Sandra. Vi har beställt en Exotisk bricka, som vi ska mumsa på. Sedan blir det självklart gott dricka & gott sällskap :) Efter det blir det att gå ut på hotellet. Känner på mig att det kommer bli en kanon kväll :)

Nyår ? Inget planerat hitills :O Hehe. Antagligen blir det tillsammans med mina 2underbara, Daniel & Novalii. massa mys, god mat osv :) <3

Fick en för tidigt julklapp höromdagen. Har ju klagat en längre tid på att min dator brummar & ena knappen har lagt av. Så fick jag en ny laptop :) Ja kunde inte bli gladare. Eftersom jag är så "beroende" av att kunna sitta här & skriva av mig, koppla av & ha kontakt med vänner mfl så skulle ja inte kunna leva utan en dator :D haha. Eller jo det skulle ja, men ah ni förstår mig hoppas jag. Så nu sitter jag här urnöjd :)

Ikväll ska vi till Daniel syster och fira "lillJul". Eftersom vi ska vara hos min mor på julafton. Kommer bli kanon trevligt. Nu ska jag slappa lite framför tv:n ! Novalii har tagit sin eftermiddagslur, så ja ska passa på :) Kommer säkerligen inte skriva mer innan jul. Så jag vill bara passa på & säga GodJul till mina läsare. hoppas ni får en mysig julafton. Puss Josefine


Kommentarer
sandra säger:

Det kommer bli en toppen dag på fredag =) <3

2009-12-22 | 23:40:37
Sara säger:

God jul fina du! :):)

2009-12-23 | 18:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback