Första badet på egen hand :)


Jag har aldrig sätt Novan så nöjd som hon va när jag stoppa ner i henne i badkaret själv. Fyllde först upp jätte lite vatten för att se hur det gick. Men kunde sedan fylla på lite till :) Hon plaska & hade sig, och fick äntligen nytta av sin badanka hon fick av Stoffe haha :D Hon tyckte den va kanon kul, och självklart log hon & skrattade hela tiden när hon fick ligga där & plaska. Självklart tog jag några kort på henne :) Det värmde i hjärtat & se henne så nöjd, min flicka börjar bli stor :)



Så underbart fin är du Novalii :)



Jag älskar dig flickan min <3



Kommentarer
Sofia säger:

Så underbart söt. Så duktig också! :) <3

2009-12-06 | 10:30:17
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback