Full rulle.


Sådär, nu har jag dammsugit, moppat, lagata mat til mig & novalii, rystat mattor, dammat av, sövt novalii & diskat, känner mig riktigt duktig, haha. Nu ska jag strax väcka Novalii igen, hon är helt slut efter sprutan. Gav henne som sagt vaccinet mot svininfluensan idag, rätt eller fel? för mig kändes det helt rätt. Dock ska inte jag & daniel ta den, men nu vet jag iallafall att hon inte blir sjuk.. Besöket på bvc gick kanon, hon väger nu 7800g & är 71cm lång, hon växer så det knakar :) Ska sluta med ersättningen nu & bara ge välling, gröt & mat :) sköönt !

Ska iallafall väcka henne strax & gå ut på en promenad. Känner att jag behöver lite frisk luft. Och jag måste ju hålla igång nu om ja ska klara att gå ner i vikt.. haha ! 8dagar kvar till Julafton, har inte riktigt förstått det, året har gått ruskigt fort sen Novan föddes. Men det har varit ett helt underbart år <3

jaja, nog. Puss Josefine

Kommentarer
Maria säger:

Vad duktig du är! :D Novalii kan fortfarande få influensan, fast en lindrigare version.. :/ Det suger med vaccinet att man inte blir immun mot det!

2009-12-17 | 00:04:37
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Sara säger:

Det jag sa om bostadsbidrag kanske inte stämmer, dom har sagt att man inte får söka förut, men nu säger komunen att man ska få bostadsbidrag även fast man har ett förhållande. Så jag tycker absolut du ska söka det. Alltid skönt med mer pengar:) ´

Kram på er.

2009-12-17 | 08:39:02
Bloggadress: http://leifsdottir.blogg.se/
Anonym säger:

varför ska inte ni ta det om ni ger er dotter det? inte menat som kritik, bara nyfiken :)

2009-12-17 | 10:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback