Galet.

Kanske är dax för en uppdatering.

Inte haft någon motivation, inte så värst vidare roligt att blogga utan kommentarer för den delen heller, man får liksom aldrig någon respons.

Helgen har varit helt galet rolig iallafall. I fredags satt vi här, jag, Johanna & sofia. Sedan kom Bror mfl förbi & Jenny, vi grillade & kollade Idol. helt klart rätt som vann, Erik är ju grym. Tror han kan göra riktigt bra musik.

I lördags blev det utgång. Med sofia, Johanna & Sandra. Vi hade galet roligt. Gjorde väl en del små tabbar under kvällen som man ångrar, haha. Sofia skämdes en hel del när dem tog hennes glas med dricka, som hon inte ens köpt där :D haha. En gång till så vet du vart dörren är, sofia bara jaa, jag vet vart ja kom in.. haha :D Sedan vandra vi vidare ner till Ettan, va ju tydligen en manlig & kvinnlig strippa där. USch fytusan. haha. Den manliga drog upp Sofia, som vägra, så släpa dem upp mig, Jisses va jag skämdes när jag satt där, man blir ju grymt generad av att ha en halvnaken karl över sig hahaha :D fyfan. Sofia & sandra hade roligt åt mig iallafall, era skitungar :D

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen :)





Haha vi hade en rolig helg iallafall, eller hur tjejer?

Puss


Kommentarer
Sofia säger:

Klart de va roligt! Haha de på O´learys va ju inte skojigt! :) Hann ju nästa klunka i mig allt innan de tog glaset! :) Klart ja vägra, usch ska sitta där uppe medan alla glor på mig! :) Men du gjorde de bra där uppe på scenen jossan! :) Vi har alltid kul ihop, nu är de juldagen som väntar! :) Puss<3

2009-12-14 | 15:18:48
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Anonym säger:

hehe ja vet hur pinsamt de är att bli uppdragen sådär, har me blivit de en gång me en halvnaken strippa :D haha ja skämdes as mye hehe

2009-12-14 | 15:53:51
Sofie, Miltons mamma <3 säger:

oj glömde skriva att de va från mig hehe

2009-12-14 | 15:54:22
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/
Anonym säger:

:)

2009-12-14 | 18:59:10
sandra säger:

haha jaa vi hade as kul i lördags =) bästa va ju när du satt på scen med en halvnaken karl över dig =) hahahaha!!! så galen kväll =) <3

2009-12-14 | 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback