Godmorgon


Morgonpigg? Ne inte direkt. Skulle gärna vilja sova ett par timmar till, men inte Novaliibusan. Även fast hon somnade elva igår kväll, vet inte va det va med henne. Vissa kvällar har blivit riktigt jobbiga, hon vill verkligen inte sova, även fast hon varit vaken jätte länge.

Massa snö ute idag, skönt med frisk luft. Man blir piggare ! Idag ska jag försöka ta mig ner till gymmet, om daniel kan komma hit & ha Novalii en stund! Ska bli grymt skönt & röra på sig lite.. Behövs :) Kolla statistiken nyss, har ju inte bloggat på några dagar men nu när jag börjat igen så öka den direkt till 161 läsare. Skapligt många som är nyfikna haha. Jaja det är väl kul, men ja ska nog börja tänka lite på vad ja skriver..

Snart Julafton, inte många dagar kvar :) Längtar tills ja får se Novan öppna alla paket & så, hon är verkligen i behöv av nya leksaker nu, då hon tröttnat på sina, det märks verkligen. För hon ska ha allt som hon inte får ha, hennes saker duger inte. haha.

Jaja nu ska jag ge henne lite gröt här, ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine


Kommentarer
michaela, S säger:

Vart har du börjat träna nånstans? Fundera med på att börja, men vet inte vart :P haha. Avskyr sånt, men behövligt om inte annat! ;)

2009-12-16 | 01:27:28
Bloggadress: http://tordsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback