Helgen


Idag mår jag inget vidare, genomförkyld & ryggen är värre än värst ! Ändå gick jag upp klockan nio mot min vilja & började tvätta. Förstår inte själv hur jag orkar, men det måste göras.

Tur att man har en mamma som är massör :) Så hon ska komma hit sen, dock får hon inte massera när jag är sjuk. Men hon kan trycka på lite ömma punkter.

Helgen har varit bra, I fredags skulle jag ut på hotellet. Åkte ner till Sandra & åt en Möglig? exotisk planka med tjejerna. Dock åt vi bara köttet, frukten va förjävlig, så vi lämna tillbaks den & fick pengarna tillbaks, jävla idioter. Men men, runt åtta får jag åka hem, då Novalii va jätte ledsen & så fort jag kom & hämta henna så vbart hon glad igen, så vi åkte hem, slappa lite framför tv:n sen somnade hon :) Daniel kom hem efter bio, så då åkte jag ner till tjejerna på hotellet ett tag iallafall :)

Igår va jag & novan bara hemma & laga lite mat & bara myste. Pappa Daniel va iväg på nått kalajs i Borrgård, kom hem fem imorse, hmrf. haha !

Är så stolt över min lilla snutta som nu säger Mamma, tror pappa är påväg med, för hon säger Baba. :) Jaja nog för mig, ska ta tvätten nu, thats It ! Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback