Idag


Idag. Vaknade vid tio imorse till min förvåning, tack Novalii :) Sen fick jag ett mess av Sarah, så hon kom förbi på en kopp te, alltid trevligt med sällskap :)

Har badat Novalii & sövt henne nu, så hon får sova lite innan det är dax för Bvc vid halv två. Hoppas snuttan gått upp ordentligt den här gången. Hon äter mängder 160ml ersättning, gröt, 160ml ersättning, mat, 160ml ersättning & sist 180ml välling. Det är sex mål om dagen? Jag kanske gör helt fel? Hon växer iallafall som en tok på längden, tror hon är 71cm nu :) Det återstår att se. Tror att det är att hon är så aktiv, kanske behöver ändra om i maten? Jaja ska prata med dem sen iallafall.

Tränade igår, hur skönt som helst :D Först uppvärming på löpbandet i 20min, trodde jag aldrig att jag skulle klara med tanke på min dåliga kondis & sen träna jag ben, armar & mage. Dem mest behövliga ställena :) Ställde mig på vågen idag, så jag kan se skillnad om en månad. Till min förvåning vägde ja inte alls så mycket som ja trodde, va nere på 65 nu. Så 9 kg kvar till det jag vill väga. Im gonna make it ! :)


Nu ska jag göra mig iordning lite. Puss Josefine

Kommentarer
Malin, Alice & Lowes mamma! säger:

Duktig du är!

2009-12-16 | 12:25:31
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback