Julbak :D

Kanske är dax att uppdatera. Har haft fullt upp här hemma med både det ena & det andra & sjukhus besök hit & dit. Novalii fick en vaxpropp häromnatten, så hon hade riktigt ont, fick vara vaken mellan 00-05, så jag va skapligt död den dagen..

Igår va Sandra & Sofia här, vi bakade massor. Nästan så jag spyr när jag öppnar kylskåptet haha. Det va knäck, mozartkulor, snickers, cornflakes kakor, lussebullar & Kola. Haha Novalii va med & bakade pepparkakor med, så söt är hon :) Fick några kort på henne :)



Novaliis första lilla pepparkaka :D Haha.



Jag gjorde lite tabbar under kvällen me när vi bakade, först satte jag mig på plåten med alla lussebullar, dem vart ju sådär lagom platta & fina haha. När jag skulle ha i knäcken i formarna, så ja då va det mer på bordet än i. Och när vi skulle baka pepparkakor tappa jag mjölpåsen över pepparkakorna. Gu så duktig jag är, borde nog inte baka så ofta ;) Men Sandra & Sofia fick sig ett gott skratt iallafall :)



Novalii rullar degen för fullt :D Där ser man oxå hur fin Daniel är i ansiktet. Nu är ju dock näsan skapligt rak & inte alls lika svullen & bara lite blå/gul under ögonen. Så det är bara hoppas att det läker fint.



Nehepp jag håller på & tvättar för fullt. Satte upp tvätttid för hela dagen, eller snarare en lapp att ja ska tvätta hela dagen ;P Det är så bra när alla grannar är sina vänner, haha då kan man göra lite hur man vill :) Ikväll kommer förhoppningsvis Sandra & Sofia hit & kollar idol med mig & Novalii, ska bli mys. Nu ska jag ta mig en macka, sen fortsätta göra lite vettiga saker. Behövs dammsugas & moppas, speciellt i köket :D Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine



Kommentarer
sandra säger:

hahaha såå söööt pepparkaka =) duktig hon är hehe!! när du satte dig på plåten va det bästa ialf hahahahaha!!! :D Ikväll blir det myys myyys framför Idol!! <3<3<3

2009-12-04 | 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback