Lördag Morgon.


Oh, så trött jag är. Har ändå sovit nästan 9timmar inatt, hur skönt som helst :) Men jag är väl inte direkt någon morgonmänniska måste jag säga. Novalii är inte det heller har ja märkt. Som igår sov hon till klockan tio :) Hur skönt som helst. Hon vaknar mellan 9 & 11.oo Varje dag :) Dock vaknar hon ju kanske runt 6-7 & vill ha en slurk mat, men somnar sedan om.

Så vad ska man hitta på idag då? Ska ju hem & gå ut med mammas vovve, men har ju tappat bort regnskyddet till barnvagnen, så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det där :O hehe. Senare hör väl Daniel av sig, så får vi se vad vi hittar på, något kul hoppas jag. Då han kommer jobba eftermiddag hela nästa vecka, sedan ska han till Stockholm på fredag. Så vi kommer inte träffas fören Lördag :/

Phu man får verkligen ha koll på Novalii nu, som sätter sig upp titt som tätt. För även fast hon kan sätta sig upp så är inte balansen den bästa, så hon ramlar ju omkull oxå då & då. Haha ja vet att jag sa när hon bara va någon månad att det skulle bli skönt när hon kunde börja krypa & gå osv, kunde sköta sig lite själv. Men ja tror jag tar tillbaks det :D För nu får ja vakta henne hela tiden istället. Hon är verkligen klåfingrig & är på precis allting :)

Hitta en Bild på Mormor, Novalii & mig från i sommras. Gu så liten hon va där snuttan :D 


Nu blir det att mysa med gummsan. Puss Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback