Saknad.


Sitter här med Sandra & Sofia, har kollat Idol, och jag hoppas Erik vinner hela Idol nästa vecka, för han är ju verkligen grymt bra ! :)

Novalii busan somnade klockan sju, hon va helt slut. Hade varit vaken från klockan 14.00 ! Så jag förstår att hon somna som en stock. Daniel Jobbar tolv timmars natt, så inatt blir det lagom ensamt. Imorgon ska jag hem till mamma & ta med mig Roffe (vovve) på en promenad. Kommer väl få lite känslor då antar, saknar ju Börni varje sekund, varje dag.. Ändå sen jag sålde honom har jag tänkt på honom. Han kommer alltid vara den underbaraste "björnen" i mina ögon. Åh va jag saknar honom, gubben ;/



Världens finaste <3

Ne nu ska jag vara social. Ha en fortsatt bra Fredagskväll. Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback