Sedär..


Blir chockad för varje dag som går, Novalii växer & utvecklas för varje dag som går. Inte nog med att hon nu tar sig fram överallt & sätter sig själv hela tiden osv. Utan idag försökte hon sig på att ställa sig upp, dock valde hon helt fel sak att ta sig upp mot, gåstolen. Så gåstolen for iväg & hon ramla omkull, usch va ja tyckte synd om henne då, så som hon kämpa för att komma upp. Dock vart hon inte ledsen :O Hon är riktigt tålig :) Fortsätter hon såhär kommer hon nog gå inom några månader. Novalii är det bästa som hänt mig, att få se henne lära sig allt & kämpa är helt otroligt, jag älskar dig snuttan <3

Förövrigt så sitter vi bara hemma, finns inte ett dugg att göra. Alla jobbar & mammsen med familj är påväg till sälen, säfsen eller va det nu va haha :D Så ja ska väl laga mig lite mat strax, sen försöka ge mig ut på en promenad om vädret tillåter, eftersom jag fortfarande inte köpt något nytt regnskydd :/

Hoppas Daniel kommer ut hit ikväll efter han slutat Jobbet, saknar honom. Imorgon ska han upp till stockholm & gå på Inflames, kul för honom & komma iväg & göra något. Skulle me vilja hitta på något sånt. Men det får nog vänta. Jaja nu ska jag vara lite social med Novan. Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback