Sjukling


Så gick man upp tidigt idag. Sov 6 timmar inatt, men är skapligt pigg ändå :) Novan har varit sjuk nu i säkert 1-2veckor, idag är det värre, rosslig i halsen & hostar hela tiden :/ Ska ringa ner till bvc vid åtta, se om det finns någon receptfri hostmedicin eller liknande!

Längtar som ett litet barn till Julafton, och känner faktiskt ingen längtan efter att få öppna paket eller så. Roligast i år ska bli att se Novalii öppna paket :) & såklart att ge bort julklappar. Sen Kalleankas jul, det är ju bara ett måste & se. Sist men inte minst, att få umgås med familjen. Kommer ihåg när man va mindre, då ville man bara öppna julklapparna haha. Det är inte samma sak längre.



Ikväll ska nog jag & Novan hem till mamma (mormor) Och bli bjudna på en skinmacka, julskinka. Mmm det är så himla gott :) jaja nu ska ja ta Novis, återkommer. Puss Josefine


Kommentarer
Johanna säger:

mmm va gott, vi gjorde oss faktiskt också en julskinka i helgen. Mumms. :)

Hoppas lill tös kryar på sig.

2009-12-08 | 09:48:10
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
sandra säger:

hoppas snuttan blir bra snart :) Åhhh skinkmacka är ju så jävlans gott =) muuums!!

2009-12-08 | 10:27:04
Laila säger:

Första julen med sitt barn är speciell.. =) Lucas va bara 3 månader första julen, men det va ändå MITT barn som jag köpte julklappar till.. Varje jul blir bara roligare och roligare.. =)

2009-12-08 | 10:32:18
Bloggadress: http://lailahjartamartin.blogg.se/
Maria säger:

Stackars lillplutt. :( Haha jag längtar mest efter julklapparna. :D Jag är nog fortfarande ett litet barn innerst inne. :P

2009-12-08 | 10:52:55
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback