Svar


Svar till anonym:

Vi ska inte ta vaccinet pågrund av att vi tror att vi klarar influensan, pepparpeppar :)
Men Novalii är ju bara 7månader & har aldrig varit "sjuk". Så hon har väl inte ett så stark imunförsvar. Så därför känns det tryggare att ge henne vaccinet. Hoppas svaret är godkänt? Vem är du? :)



Nu är jag & Novan hemma, efter en promenix i yrvädret & lunch hemma hos mamma, det blev stek & potatis, yummie. Novalii tyckte att det va smaskens. Nu mår hon bättre. morgonen har varit förfärlig. Hon har gråtit & gråtit, antagligen ont i benet efter sprutan. Så hon fick lite alvedon, så sov hon en stund, men nu är det som sagt bättre.

Idag ska vi bara va hemma & slöa, fast jag hoppas Daniel kommer sen & tar Novalii så jag & sofia kan komma iväg & träna idag. Vill försöka träna varannan dag :) Har iallafall hållt mig ifrån allt som innehåller socker nu ett par dagar, känner fortfarande ett enormt sug efter choooklad. haha Men det går väl över snart.

Ne nu ska jag ta & byta blöja här, luktar inget vidare :S haha. Puss Josefine

Kommentarer
Anna säger:

Ger du din 7-månaders bebis stek och potatis? :s

2009-12-17 | 14:46:36
Johanna säger:

Låter härligt, med promenix. Tycker Noviis om snön då? Är det spännande? :D

2009-12-17 | 14:59:12
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Anonym säger:

Klart hon får smaka? Så länge det inte är kryddat & saltat är det väl inget fel med kött & potatis som är mixat?????

2009-12-17 | 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback