Världens finaste Novalii


Världens finaste flicka i mina ögon <3 Finns ingen jag älskar mer än henne.




Köpte ett nytt hårband åt henne igår, så söt vart hon. & hon försökte inte ta av sig det eller så, tror hon tyckte hon va minst lika fin som jag tycker :)

Har varit inne på mellandagsrean nu i 2 dagar & inte hittat ett skit på rean. Men hitta lite annat :) Bara massa skit dem rear ut tycker jag. Men har haft två trevliga dagar med Sofia iallafall. Har även storstädat här hemma, behövdes. Men så fort Novalii vaknar så åker alla leksaker ur lådorna & ner med alla filmer osv osv. Haha så varje kväll får man städa.

Nyår om 2 dagar. För min & Daniels del blir det nog bara att vara hemma, äta &dricka lite gott :) Skulle vilja kolla på lite raketer, men tror inte Novalii tycker om det, särskilt inte klockan tolv på natten :D haha. Annars kunde ja ju köpt hörselkåpor :) Jaja, det återstår att se hur den dagen blir.

Oh ja, idag får jag nog bara sitta hemma & glo. Den förbannade barnvagnen har gått sönder, ursh så arg jag är. Får inte dit ena hjulet. Det liksom klickar inte fast. Så här sitter man, ruttnar bort i den här lägenheten. Tur jag har Novan som underhåller mig. Ne nu ska jag busa lite med henne. ha en bra dag.

Puss


Kommentarer
Elin säger:

Hon är så söt ! :) Tack för kommentaren! :) kramar på er

2009-12-29 | 15:40:20
Bloggadress: http://elinmaria0.blogg.se/
Lina säger:

Emmaljunga city cross va?! =) Min ska lämnas in för 3:e gången nu... Ja, mina hjul har oxå krånglat!!

2009-12-29 | 16:45:33
Bloggadress: http://guccitherabbit.blogg.se/
Marlene säger:

Måste bara säga att Novalii är jättesöt med sitt hårband ^^ o du har ett ursnyggt sovrum! :P

2009-12-30 | 04:55:46
Ida Andersson säger:

Haha såg nu att alla de andra som kommenterat har kommenterat just det jag skulle skriva! :p Men tror du inte har något emot att höra att Novalii är så sjukt söt, och ja, ditt sovrum är galet snyggt! Hehe!

2009-12-30 | 22:11:16
Bloggadress: http://klarination.blogg.se/
Zarah säger:

HELVETE vad snyggt SOVRUM du har :D

2010-01-01 | 13:35:29
Bloggadress: http://zimplyfactz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback