Arg

Varnar er innan ni läser, smått irriterad & gravhormoner.

Daniel & jag skulle åka till posten & lägga på ett brev, helt plöstligt hoppar en kärring ut på vägen. Eller hon va väl i 35-40 års åldern. Och kör upp näven.

Sedan vill inte daniel åka samma väg hem, så då tar vi en annan. Då hoppar hon fram igen & kastar snöbollar & kör upp fingret. Daniel vänder om & kör ner rutan & frågar vad problemet är?

Då säger hon att vi förstör samhället genom att våran bil låter så jävla dant, eller hon skriker rättare sagt. Va är det för fel på fittan tänkte jag som satt 50 cm från hennes skrikande mun. Så jag öppnar min mun & säger att om du nu inte orkar höra på våran bil, så köp en ny åt oss, en som behagar dig, för vi kanske inte har råd din slaskfitta! Då vart hon tyst för en stund, men sedan börja hon igen, Fyfan va vi skrek på varandra. Jag tror att hon tog vårt regg nummer, men vad ska hon göra? Jag därimot kan anmäla henne för trakasserier, pågrund av att hon kasta snöbollar mot oss & distrahera daniel i trafiken.

Jag menar vi är 21-22år. Hur ofta har såna som oss, i denna åldern råd med en sproilans ny bil? Och inte fan kör ja en bil för att behaga nån annan. BLÄÄ!

Bara en fråga, hur normal är man, om man är 40år & beteer sig på detta sätt?


Kommentarer
Emma säger:

Fan vad är det för käring.. Skulle jag träffa henne skulle jag bli tokig..

2009-02-24 | 19:34:22
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blogg.se/
malin säger:

Idiot som sagt!!! Inte normal någonstans!

2009-02-24 | 20:04:12
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Jonna säger:

Hahaa, vilken idiot mupp! Ja skulle få rycket. :)

2009-02-24 | 20:40:18
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
sandra säger:

faan vilken jävla kärring då.! vilken idiot. så beter man sig inte.

2009-02-24 | 20:52:26
Johanna säger:

Vad är det för idiot! Slår vad om att det va tanten jag träffa på när jag skulle träna. hahaha. Men seriöst. Hon har ju ingen rätt i världen att ens bete sig sådär men som sagt vill hon köpa en ny bil åt er så varför inte. haha. Vilken Idiot. Fast åå andra sidan så skulle hon locka fram viljan att ha en bil som låter ännu mer om det hade drabbat mig. hhaa. Surtanten har vi nog av i det här samhället! haha

2009-02-24 | 21:33:22
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
janne säger:

Ha ha.. de är inte lätt men erkänn att det är ganska irriterande med"volvo raggare" som åker runt runt.

vil bara säga en sak till dom... skaffa ett liv.

ne du jossan nu ska jag med skaffa blogg så får vi se hur mycket jag skriver där..

2009-02-25 | 00:16:23
Emma säger:

Åhh!!! Jag skulle ha dränkt henne i snön usch kände verkligen hur arg jag blev när jag läste det!

2009-02-25 | 22:09:47
Bloggadress: http://emmajern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback