Barnvagnsfunderingar..



Tyckte om denna vagn, fastna för den ganska så direkt. Men det finns ju ett litet problem, den är ju ganska så "pojkig" & tänk om det kommer ut en liten flicka. Hmm. Det är verkligen svårt att hitta något man fastnar för när man inte vet kön, tråkigt o bara köpa en svart vagn måste jag säga! Någon som har lust o ge mig lite tips?

Bebis är tokig i magen på mig just nu, tror han/hon snurrar runt. det känns som hela magen ska vändas ut & in eller något. haha. Såg på sjukhuset förut, på en förlossning, gu så ont hon hade, ofy så jag spände mig i hela kroppen när jag såg förlossningen, men när bebis kom ut så va det nästan så jag börja gråta, fy så känslig jag har blivit haha. Men vilken underbar känsla det måste va, längtar.

Älskling ligger sjuk idag, stackarn. Fast iofs så tyckte ju inte han så synd om mig när jag låg sjuk, så ja ska nog inte va så snäll. haha vad elak jag är.

/ Josefine

Kommentarer
Mamma & Bullen säger:

Jag gillar I'coos barnvagnar, dom finns i

många fina färger, men jag gillar speciellt

den här: http://mammaochbullen.blogg.se/2009/february/en-barnvagn-vardig-en-prinsessa.html#comment



Dock är det ju som du säger, svårt att riktigt

kunna fastna för något när man inte vet könet.



Angående namn så har jag redan panik, haha,

förstår inte hur vi ska kunna komma fram till ett!

Det är svårt eftersom vi måste ha ett namn som

funkar både i Sverige & i UK. Jag gillar inte

engelska namn något vidare, men min pojkvän har

svårt att uttala svenska namn. Så det är svårt.

Blir det en pojke har vi dock sagt att det får bli

Noel, efter pojkvännens farfar. Men vi får se :)

Har du fastnat för några namn än? :)

2009-02-23 | 15:10:15
Bloggadress: http://mammaochbullen.blogg.se/
Fia säger:

Ja tycker inte vagnen ser pojkig ut! :)

2009-02-23 | 15:27:00
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
* Desireej - blivande mamma. * säger:

Jag beställde min barnvagn idag , en kombimodell i märket senator :) riktigt fin och bra pris! Alltså det där med scrapblog, jag vet inte heller hur man sparar så jag brukar trycka på tangenten (PrtSc)och sen klistra in i paint och spara där :)

2009-02-23 | 17:29:53
Bloggadress: http://desireej.blogg.se/
Johanna säger:

Jag tycker inte att det står skrivet i tyget att det där just är en pojkmodell. Tror det blir vad man gör det till. Kommer en liten tös så kommer hon pryda den & det blir en flickmodell trotas att inte färgen är Rosa som det gärna är på flickmodeller & samma sak om det blir en lite pojke. Det är den lille som är det viktiga. Tycker det ser ut att va en modärn modell men färgen är väl inte direkt kille möjligen lite sportig. :) Ställde jag till det ännu mera nu? :D

2009-02-23 | 21:40:04
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Madde säger:

den va juh jätte fin i färgen. och jag tycker den passar både pojke som flicka!!

2009-02-23 | 21:51:20
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
Ida säger:

Ser ju ut att va en perfekt vagn för båda kön. :) Varken flickig eller pojkig:)

2009-02-23 | 22:16:49
sandra säger:

den är jäte fiin =)

2009-02-24 | 20:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback