Det går framåt

Nu har pappa varit här, satt upp en hylla åt mig & kollat på rummet som ska tapetseras.
Fick en typ skrapa, så jag ska skrapa bort alla skarvar osv innan det är
dax för tapetsering. Usch här får man slita som ett djur även fast man är gravid haha!

Vakna bara en gång inatt, riktigt skönt ! Med dessvärre vakna jag halv nio imorse,
med ett grymt tryck i örat. så här väntas nog öroninflamation.
Antagligen för att jag är så grymt förkyld. det släpper ju tusan inte. suck.

Idag ska jag skicka iväg dem sista papprena till seko (A-kassan).
Får jag inte arbetslösersättning nu, då blir ja fan galen. Orkar inte krångla med
detta mer, papper hit & papper dit. Jaja nog om allt, nu blir det frukost, bättre sent än aldrig, ler.

ÖRONGODIS

Kommentarer
Sofie säger:

Tack så mye, sitter o pysslar me bloggen så ofta ja hinner haha. tycker de är jätte kul. men har precis typ fattat hur man gör :D Ja han är en riktig goding min lillfis :D Din blogg är me jättefin.. hoppas allt är bra me er :)

2009-02-18 | 12:46:18
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/
Sandra säger:

Vad är det för skrapa du hade och skrapade tapetskarvarna med? Ska tapetsera om i vardagsrummet, Men måste få bort skarvar och bård. :( Hoppas allt är bra? Kram

2009-07-19 | 09:36:09
Bloggadress: http://galaxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback