Fredag..


Denna dag går undan. Har varit ute hos Daniels pappa&Maria. Och gosat med deras nya hund, en grand danios, helt underbart söt. Men gud så stora dem blir, haha jag skulle då flyga som en vante efter en sådan hund. Fast denna va dock bara 10 veckor, så liten & söt fortfarande hehe!

Fick nyss mejl av amf, dem tyckte mitt cv jag skickade iväg såg kanon bra ut, bra bra!
Förhopppningsvis hör seko av sig nästa vecka om arbetslöshetsersättningen, jag väntar med spänning.
Om jag inte får någon kan jag ju dock ta ut föräldrapenning 60 dagar innan bf, men jag känner att jag vill spara på dagarna lite. Kan nog va bra.

Fredag idag då, just nu sitter jag hemma själv. Daniel åkte ut till Johan, skulle hjälpa honom med någon motor. Men han skulle komma hem runt 8, så då skulle vi laga till någon god mat & bara mysa. Finns inte så mycket att göra nu för tiden, lite tråkigt. Längtar till våren/sommaren, finns mer o göra, dessutom får man mer energi & blir positiv till saker&ting.

Bebis gör volter i magen nu, hmm tror jag? haha. Något styr den med iallafall, för hela magen rörs sig i sidled. Häftig känsla, men samtidigt kan det kännas riktigt obehagligt ibland, till & med riktigt ont. Haha jag har alltid haft "djup" navel, men nu jäklar börjar den gå utåt, vill dock inte det.



/Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback