Funderingar...



Sitter ensam hemma nu. Daniel är & hjälper Johan med nån motor! Haft ont i magen hela morgonen/dagen, förstår inte. Det värker inte, utan mer molande.

Därmed fick jag tanken att skriva min förlossningsplan såhär 11 veckor innan. Haha. Ska inte skriva allt, men har kommit på några saker. Det första är att jag definitivt inte vill ha någon jäkla spegel framför mig när ja föder & jag vill absolut inte se moderkakan, då jag svimmar bara jag får näsblod. Sedan har jag bestämmt mig för Eda. Mer har jag inte kommit på ännu!

Ne, nu ska jag lägga mig framför tv:n en stund. Mår inget vidare / Josefine

Kommentarer
malin säger:

Det är bra att skriva sådär tror jag :) Jag håller också på!!



Och som vanligt så fina bilder :)

2009-02-21 | 16:47:11
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback