Hemma..


Hemma igen.

Emma ringde imorse & frågade om hon fick komma förbi en sväng, o självklart fick hon det, sedan fick vi idén att åka & fika, men det blev o käka mat istället! Sedan ville hon in till stan & köpa gardiner, o då kom ja på att vi kunde dra till pantbanken, har ett halsband jag aldrig använder, ofyfaaan va vi fick leta, haha men gud va jag skrattade, tillslut fick vi fråga en gammal tant, tack tack till henne som visa oss vägen :D

Efter det blev det en sväng till babyproffsen, kollade ut vagnen vi bestämmt oss för. Blir den bruna, fast med city cross chassi, hon tyckte den andra modellen va för stor för mig, det skulle bli för tungt haha, snällt! Men dem vet ju bäst, köpte även den där graviditetsbolan jag ville ha, så nu ska vi se om bebis blir lugnare. Sen hann jag  inhandla 3nya fiskar & lite fiskmat. Usch nu får ja spara på dem sista små mynten haha.

Snart dax för informationsmöte på försäkringskassan. Återkommer/Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Härligt med en tripp till stan. Spontana ideér är alltid lika rolliga. Vad blev det för firrar då? :D

2009-02-24 | 18:28:43
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
malin säger:

Härligt att beställa vagn :D är du inte på msn längre :(

2009-02-24 | 18:36:56
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback