Lugn..

Ja nu efter en skål jordgubbskräm & lite diskande så känner jag mig lite lugnare. Måste försöka lugna ner mig, fick några rejäla sammandragningar, usch inte bra & bli upprörd.

Iallafall så va vi ju på försäkringskassan idag, på föräldrapenning information. Lärde mig inte så mycket, det mesta visste jag ju i stort sätt redan. Kände inte att jag fick veta det jag egentligen behövde, men men.

Vecka 13 ska jag & Daniel till en Dietist.  Och det kan verkligen han & jag behöva, så det är ju kanon bra att vi får chansen att gå till en sån ! Och speciellt med tanke på daniel, är ju därför vi går dit, men sen är det ju bra nu när jag är gravid.

Ne nu blir det att sätta sig framför tv:n & invänta andra avenyn. PussJosefine

Kommentarer
malin säger:

Varför ska ni till en sån? Alltså ingen av er är väl överviktiga? :S

2009-02-24 | 22:18:04
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Emma säger:

Hur kan du titta på Andra Avenyn??? Det är sååå dåligt :D

2009-02-25 | 22:12:29
Bloggadress: http://emmajern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback