Pannncaakees..

Gud så trött jag är idag. Som i vanlig ordning iallafall! Konstigt vore det om ja inte va det, så som jag är uppe o springer på nätterna. Inatt vakna jag av att jag låg & höll om Daniel & jag kände hur lillen sparka till 2 ggr, och antagligen kände daniel det i sin rygg, så han vände sig om & la handen på min mage. Älskling sover som en stock nu, önskar att jag med kunde göra det, uhu.

Nee jag ska nog röra ihop en pannkaks smet, är jätte sugen på pannkakor, med jordgubbssylt eller äppelmos. Så det får bli dagens lunch tror jag.

Igår va jag & älskling, eller älskling rättare sagt barnvakt åt Hampus, ja somna som en stock, hörde inte ens när dem va här & hämta honom :S haha. Men sen vakna jag av att älsk stod o laga mat, vart riktigt gott. Sedan låg vi bara & myste framför tv:n hela kvällen & kollapå allt möjligt. Typ sveriges värsta bilförare, fyfan va vi skratta, vilka idioter. Fast dock dem där två tjejerna som är med, dem är ju bara flamsiga, helt oseriösa, borde inte ens få vara med i programmet. USCH.

Jaja nu ska jag typ, slänga mig i en dusch först.
Återkommer / Josefine


Kommentarer
Madde säger:

Mmm pannkakor lät inte fel :D

2009-02-20 | 12:57:24
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback