Rastlöshet



Fina bilder ! Den i mitten är ju riktigt mysig.
Man kanske skulle ta & införskaffa sig en bra kamera & ta lite bilder!?


Just nu sitter jag är är hur besviken som helst, hade sätt fram emot att bli klar med köket idag,
så orkar inte mamma. Usch! Vill ju ha något att pyssla med nu så att säga.
Så jag jag sitter här och funderar stort på om ja vågar ge mig in på målningen själv?
Det kan ju inte bli värre än fel liksom. Haha.

Älskling kommer inte hem fören 23.30 ikväll. Åh suck & blä vad ska jag göra tills dess.
Jag är så enormt uttråkad. Saknar mitt jobb enormt mycket, då höll jag mig sysselsatt
och slapp denna rastlöshet. Nee va kan man göra, några förslag? / Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback