SÅJAAAA!


Happy face !

Fick nyss ett mejl av seko, (a-kassan). Och jag har fått en utbetalningspecifikation som jag fattar nada av, men pengar är påväg in & det är väl huvudsaken. Och om jag inte fattat helt fel så kommer utbetalningarna varje torsdag. Nu känns det som en lättnad, yes jag slapp ta ut min föräldrapenning i förtid. Så nu, tack tack för att allt gick vägen tillslut.

Ahja juste, har typ 50läsare varje dag. Vilka är alla? Får typ 1 kommentar då & då, men så många läsare, hmm skumt!

Och min vad, va är det för fel på den, har så enormt ont i ena benet hela tiden. Det släpper inte, värken har kommit & gått sen efter den natten jag fick kramp. Ajaj. Känns precis som växt/träningsvärk. Hade det varit ischasnerven hade jag väl haft ont i hela benet? Hmm ska prata med bm på nästa kontroll 4:e mars.

Duschen nu. / josefine

Kommentarer
Fia säger:

Brabra! Skönt med lite pengar! :)

2009-02-28 | 13:50:37
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
malin säger:

Varje torsdag då den 25 infaller :P Ante får också där ifrån. Men det är inte katigt med pengar iaf.

2009-02-28 | 13:51:16
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
aLeX säger:

Vill dock säga att man får varannan torsdag. Man skickar in korten varannan söndag och så får man torsdag nästa vecka :) inte varje. Inte om man får A-kassa/Alfa-kassa. Fixa internetkassa det går fortare och så slipper du gå ut till postlådan :D /alex

2009-02-28 | 15:56:25
Josefine säger:

Jag är inte med i ALFA kassan. Jag har ju skrivit SEKO, Facker för folk som jobbar på sjön! haha, ni får ta o läsa lite nogrannare. Och jag har redan internetkassa, så ja, jag skickar kassakorten därifrån.

2009-02-28 | 17:38:48
Bloggadress: http://jsoodeerberg.blogg.se/
malin säger:

Haha vad dum jag känner mig :( Som inte läste på ordentligt. Sorry :(

2009-03-01 | 13:16:15
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
aLeX säger:

A-kassa som A-kassa. Jag har IF-metall o får varannan torsdag. O inte ska du behöva diska/städa :P Det får din man göra ått dig.

2009-03-01 | 16:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback