Snö snö snööö



Man blir ju sådär lagom deprimerad när man tittar ut genom fönstret & det bara öser ner snö. Visst om det ligger lite snö på backen, sol & blå himmel som på bilden. Men nu är allt bara grått & trist ute, usch.

Igår blev det melodifestivalen, jag tyckte bidragen va ur usla, men det är som vanligt, jag är nog för kräsen. Men jag tyckte att hon Molly va jätte duktig för sin ålder & hon såg ju definitivt äldre ut en 16år måste jag säga! Fast det kanske va en för lugn låt för melodifestivalen, nee nu ska jag sluta klaga, ler. Jaja. Sedan blev det hot chick, ingen vidare film, skulle sätt wallander istället tror jag!

Idag blir det att ta det lungt, då jag är sjuk fortf. Magen lugnade ner sig inatt, skönt som tusan. Mådde riktigt illa igår kväll! Det jobbigaste är att så fort jag vaknar på natten, så vaknar bebis & då får ja inte sova förens han/hon somnat igen. Och det tar sin lilla tid må ja säga.

Ska väl försöka hinna med bebis rum & akvariumet idag iallafall. Ne nu ska jag ta mig ork & göra mig iordning. / Josefine


Kommentarer
Fia säger:

Uschan, jag vill inte ha mer snö! Jag vill ha sommar och sol! =)

2009-02-22 | 13:12:01
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Mamma & Bullen säger:

Tack så mycket! :) & grattis till dig också!

inte så långt kvar för dig, du måste vara pirrig :D

2009-02-22 | 13:27:26
Bloggadress: http://mammaochbullen.blogg.se/
Anonym säger:

åh vad roligt :) kul o följa andra gravida.. o extra kul om de är ungefär samtidig som man själv ska ha :) tråkigt du har haft så ont i magen, hoppas de blir bra!

2009-02-22 | 14:19:58
blondstar säger:

glömde skriva vem de va ifrån :P men du hade kommenterat hos mig :)

2009-02-22 | 14:20:22
Bloggadress: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback