Suck.


Ibland känner jag mig så himla ensam.

Och ibland undrar jag om jag verkligen kommer klara av det jag har gett mig in på? Mycket har försvunnit ur mitt liv, pågrund av omständigheter, visst bryr jag mig inte om det som försvunnit, dem/det har ingen rätt att få mig att må dåligt.
Men det känns ibland. Och jag kommer ändå få något bättre än dem som försvann.

Idag känner jag mig liten & osäker, en sån här dag behöver man helt ärligt lägga sitt huvud mot mammas arm & bara känna sig som ett barn igen. Allt klarar man inte själv här i livet. Och man behöver inte alltid vara "stor"...

Kommentarer
Anonym säger:

Gumman, som jag har sagt så många gånger så kommer ja alltid finnas, och de hoppas ja att du förstå! Du är en underbar person, och jag tycker mycket om dig! <3

2009-02-27 | 18:21:41
Fia säger:

Blev når fel, men de är från mig! :)

2009-02-27 | 18:22:22
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Mmek säger:

Lita inte på NÅN annan än dig själv. Du/ni ska ju få ett barn snart vilket e possetivt o roligt för er. :) Du e stark, det vet jag. Du klarar dig.

2009-02-27 | 19:43:09
Madde säger:

Bra skrivet för det är verkligen så.



Och du kommer växa in i rollen jätte fort. För så tänkte jag med, - kommer jag klara av detta, Men man växer verkligen in i rollen och det kommer gå jättte bra! Det är jobbigt men också helt underbart :D

2009-02-28 | 09:47:40
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/
sandra säger:

mig kommer du alltid ha vid din sida fast vi inte ses/pratar lika mykke längre. tyvärr :/ <3

2009-03-01 | 14:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback