Torsdag


Känns lite tråkigt, det är den 25:e idag. & för första gången så har det inte ramlat in några pengar på mitt konto. Känns panikartat på något sätt, vet inte riktigt hur jag ska hantera det, van vid pengar nu. Jag hade hoppats på att arbetslöshetskassan skulle skicka ut något, men nej fyfan va sega dem är. Suck! Tror det blir att lägga ner. 18 dagar kvar till jag kan ta ut föräldrapenning, jag såg det som sista utvägen, o det får det nog bli nu, jag har inget annat val.

Idag, jag ska nog vara social & följa med Sofia in till staden, hon ville shoppa skor & tröjor, avis :D Vill oxå, men det går inte. Men ja kan ju sukta efter allt fint jag skulle vilja ha iallafall. Ler.

Inatt vakna jag bara en gång, helt jäkla underbart. & jag fick dessutom sova till 10.40!!! Så nu känner man sig skapligt utvilad, det tackar man för! hehe.

Ska göra mig iordning nu. Pusshej.

Kommentarer
Jonna säger:

Nää, jag kommer fan bli galen på att bara gå hemma och inte göra ett piss =/ Men men, är väl smällar man får ta ;P

2009-02-26 | 12:19:44
Bloggadress: http://jonnadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback