trött


Sovit grymt dåligt inatt! Vaknar trött, men vill inte sova bort hela dagen. Såg solen & den blå himmelen, det gjorde mig lite positivare.

Kollade nyss i akvariumet, och såg att cykliden ätit upp en av våra små fiskar, så nu jävlar ska fiskjäveln ur vårat akvarium, är så trött på o köpa nya fiskar hela tiden. usch fyfan.

Så vad ska man göra idag?
Kom på igår, att jag dessvärre inte har något liv, hmrf tragiskt. SItter ju bara hemma, dem flesta festar på helgerna, så det finns ju inte så mycket att göra. Karln jobbar 12 timmars.

Längtar tillbaks till mitt jobb. till mina underbara arbetskamrater. Visst det va grymt jobbigt att jobba borta dem där 10dagarna, men gud va kul man hade där, man gjorde saker & dessutom mådde man mycket bättre när man kom hem. Någon gång ska jag tillbaks.

Nu ska jag äta frukost. /josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Vi kan bilda oss en klubb du & jag gumman! Jag är aldrig den som festar heller. Skullle va ett glas vin framför lets dance. Men jag klarar mig bra utan & faktum är att jag har precis lika kul ute på krogen/fest utan alokhol. Sällskapet som räknas. Vill du ses någon dag på en promenad & fika?? Svara gärna så man inte går med falska förhoppningar här. asg Sköt om dig!

2009-02-28 | 17:57:41
Anonym säger:

Ett litet tips..

Malawi ciklider är en rovfisk och ska enbart hållas tillsammans med andra ciklider och malar.

2009-02-28 | 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback