Trött.


Hade mina funderingar på en längre hylla. Men sen envisades jag med att sätta upp den där. Och så vart ja skit sur, för att jag ville ju egentligen ha en längre, men nu tror jag att ja börjar vänja mig. Skiter i vilket. Jag orkar inte bry mig längre, skulle fan kunna bo i en sko kartong, för det blir aldrig som man tänkt sig. Usch, blähää.

Dem va här o spackla bebis rum nyss,  Och dem ville tapetsera redan imorgon.
Och ja som skulle va barnvakt imorgon, hmm jag måste lösa det där på något sätt.
Ingen id´e o tacka  Nej till tapetseringen imorgon,
för då dröjer det väl flera veckor innan en ny chans kommer. VILL HA ALLT KLART. Spy trött på detta nu.

Kommentarer
Maria säger:

Oh jösses vad fint du har hemma! :D

2009-02-18 | 19:47:19
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Emma säger:

Men hyllan där blev ju jätte snyggt.. :D

2009-02-18 | 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback