Uppe med tuppen :)

Mjääss, sitter här, inte så värst vidare trött. Mamma ringde & väckte mig, hrmf.
Men men, de va bara att knalla upp, för vaknar jag så vaknar bebis i magen, en rolig filur det där, ler.
  
 

Igår va Jullan förbi här en sväng på kvällen & hörde på mitt gnäll om hur trött & sjuk jag är. haha. Men anyway så laga vi kycklinggryta & pomme, vart gott, sedan efteråt blev det två stora koppar med varm choklad & glass i. Jag vet, vi va riktigt nyttiga igår kväll. Ler.

Idag, jaa måste jag försöka lösa dagen på bästa sätt. Iväg & handla runt halv elva,
för klockan tolv skulle det bjudas på fläskfile ute hos mamma, sedan ta med hampus hem, för ja lova o va barnvakt. daniel börjar jobbet halv två så allt måste hinnas med innan. Sen invänta tapetserar gubben. haha.

Hmm va ska jag göra nu, riktigt tråkigt att vara vaken såhär tidigt, alla andra sover.
Måste sysselsätta mig med något, annars somnar jag & då är ja ett monster senare.
tro mig. haha.

Måste bara ge jullangullan ett Lycka Till, you made it.
/Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Oroa dig inte. alla sover inte så dags. jag var nogpå väg till jobbet vid den tiden. :P Jaså är det time för johanna nu. Hoppas hon fixar det. :)

2009-02-19 | 15:43:24
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback