Sådär ja! ...


Sådär ja! NU HAR JAG SÖKT JOBB, haha. Sökte till Lokattens förskola
och tegelbrukets förskola. Måste ju söka jobb & redovisa det för
arbetsförmedlingen den 21 varje månad. Känner mig lite duktig
att jag skicka in redan nu. haha. Men har suttit & funderat lite,
vem fasen skulle anställa en gravid tjej, jag är ju trots allt redan i vecka 28, snart 29?
Eller vill dem att ja ska söka, för att det ska "se bra ut" ?
Hmm. Jaja.

Det är jobbigt när Daniel jobbar em, slutar halv tolv varje kväll.
För jag är så jäkla grymt dålig på att laga mat, eller ne det blir gott alltså.
Men jag har ingen fantasi, va kan man göra för nått? Usch. dessutom är det jobbigt haha.

& när fasen ska min förkylning släppa. Usch ingen som vet någon
bra mirakelkur? Ler. Tror inte bebis i magen tycker det är så roligt o skumpa omkring
där inne när jag hostar som en tok. Fast han, hmm va skriver ja HAN för? haha. har varit
otroligt lugn inatt/idag, är nog för att ja rört på mig lite extra.


Vecka 10                Vecka 15            Vecka 20              Vecka 24          Vecka 28

Lite skillnad ialf, fast det är ju nu den har börjat växa :)
I början såg jag ju bara fet & svullen ut haha,m nu är det ju mer bebismage.

/Josefine

Kommentarer
Fia säger:

Du har super gullig mage nu! :) Du är snyggast gullunge! :) <3

2009-02-18 | 13:36:01
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
sandra säger:

guuh va din mage har växt =) o den så fiin!! längtar tills man får se den lilla vildingen ;)

2009-02-18 | 14:14:55
Anonym säger:

va fint! :)

2009-02-18 | 14:51:25
malin säger:

hej söt kusin! ja det är bara bra här, hur är det själv? det är helt sjukt vad lillen växer :D det är så sjukt gulligt med bäbismage :) vart är det ni bor nu? Kramar

2009-02-18 | 15:30:55
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/
Emma säger:

Du har en gullig bebismage :D Och förresten vad fin sidan blev också! :D Måste se om jag kan fixa min också :P

2009-02-18 | 16:05:40
Johanna säger:

Oj Oj Oj vilken skillnad & va fort det går mellan förändringarna. Shit. Så sött. :)

2009-02-18 | 17:29:36
Anonym säger:

Så himla kul gumman (: Hoppas att allt är bra med er (: Kram

2009-02-21 | 16:57:39
Bloggadress: http://almabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback