Trött som tusan !!

Före                                                       Efter


¨


Så efter en hel dag med äckligt slit så fick jag äntligen mina bruna färg på väggen.
Usch fick måla på tre gånger, för att täcka dem äckligt fula blåbären på den vita tapeten.
Nu ska det bara upp lite mer tavlor & hyllor, men väggen är ialf klar, skööönt!
För mamma hjälpte mig bara att måla kanterna. Så jag har skapligt ont i ryggen nu.
Har mig själv att skylla, när ja ger mig in på sånt här.

Förresten så såg jag på det där pogrammet om förlossingar på 5:an.Dem som föder hemma,
jag tror inte att jag skulle gjort det, för nu känner jag mig helt mör i kroppen. Jag satt där,
dock helt inne i serien, men jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. gu vilken chock.
Hur ska jag klara detta, tur att det finns sjukhus & barnmorskor för dem som vill.

Ne nu ska jag krypa ner i sängen, och hoppas på en hel natts sömn
hoppas bebis instämmer bara. För min rygg & mina ben värker, ja behöver sooova.

Godnatt / Josefine

Kommentarer
aLeX säger:

Josefine, man BRUKAR spackla för skarvarna innan man målar :P ett tips bara från HandyMan. :D

2009-02-18 | 00:37:06
Josefine säger:

Hahaha spelar roll :P Vart skapligt bra iallafall.

2009-02-18 | 08:54:58
Bloggadress: http://jsoodeerberg.blogg.se/
malin säger:

Va fint det blev!! :D

2009-02-18 | 09:48:41
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Johanna säger:

Det ser riktigt hemtrevligt ut. blev jätte bra måste jag säga. :)

2009-02-18 | 17:24:25
Johanna säger:

Det ser riktigt hemtrevligt ut. blev jätte bra måste jag säga. :)

2009-02-18 | 17:26:02
aLeX säger:

Jo det ser bra ut. Men e det svårt å misslyckas å måla :P hehe nae nu ska jag inte vara sån. SNYGGT SNYGGT.

2009-02-18 | 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback