Vecka 28.

 Vecka 28.
Och nu börjar det kännas att det ligger en liten kotte där inne,
längtar tills ja får träffa mammas bebis!
Graviditeten går bra, förutom lite sömnsvårigheter, pga drömmar, kramp i benen, kissa & obekväma liggställningar. Så nätterna är ingen höjdare. Men annars trivs ja som en tok, allt känns underbart, än så länge iallafall! Större ska ja ju bli. haha. Men gud va tiden går fort, bara 12 veckor kvar, eventuellt mindre, vi får se hur länge bebis vill stanna i magen.

Förhoppningsvis lite senare idag skulle jag få hjälp med sidan, få den lite iorninggjord. För nu ser den ju hemsk ut, är inte riktigt JAG, man vill ju känna att den framhäver mig så att säga! Hmm rätta ordet är nog personlig.

Nu ska jag strax duscha, sen blir det städning & diska för hela slanten. För antagligen så kommer mamms ikväll & hjälper mig att måla väggen i köket, vill inte ge mig in på det helt själv, haha. Daniel jobbar ju em, så det är riktigt tyst & ensamt här hemma.

Någon som har förslag på något god & ENKEL mat man kan laga till?
Återkommer / Josefine

Kommentarer
aLeX säger:

VARMA MACKOR, eller min favorti. Köttfärsås :)

2009-02-16 | 17:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback