21 :)


Jahoppdå blev man ett år äldre idag då. 21, hrmf va är det för ålder, ingen. Blev sjukt irriterad när jag fick veta att dem höjt cinderellas åldersgräns till 23 nu lagom när jag fyller 21, det va ju det ju förut. Så nu får man vänta 2år till innan man kan åka ensam. Morr!

Trist dag, den enda som kommer hit & firar mig idag är min farmor & faster. Någon som vill & har tid att komma iallafall. Imorgon bitti drar jag & fiabus till Ullared, så Novis ska va hos mamma. Ska blir riktigt kul & komma iväg & göra något ensam, misstolka inte, för jag älskar min dotter, men ibland är det skönt med lite egen tid.

Ne nu ska jag fortsätta med tvätten, här städar & tvättar man på sin FÖDELSEDAG, suck. Jaja. Va ska man göra. Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine

Kommentarer
Sandra säger:

Det gjorde jag också på min födelsedag, så du är inte ensam om det :)

2009-07-26 | 14:43:29
Bloggadress: http://gloriantur.blogg.se/
Anonym säger:

grattis i efterskott. :)

2009-07-28 | 19:48:57
Bloggadress: http://almabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback