Barnavårdcentralen

Hemkommen från en långpromenad hem från Bvc. Läkarbesöket gick kanon, dem lyssna & kände & klämde lite på henne, samt mätte längd vikt osv. Antagligen så äter lillan så lite varje gång för att jag ger henne mat för ofta, kan nog stämma. Och som dem sa, att ja måste lita på mig själv som mamma, dem märker väl hur min självkänsla är, på Botten. Är så nojjig hela tiden & orolig att jag gör fel, att allt är fel. Men lillan mår ju hur bra som helst.

Vikt                5360gram
Längd            59,5cm
Huvudomf      39,4

Slingorna jag har i håret ser förjävliga ut. Så nu får jag gå i uppsatt tills den 26:e då jag fyller & får föräldrapenningen igen. Då blir det att boka tid till frissan :) Då blir det både klipping, färg & slingor tror jag :) Någe ovanligt ska ja fasen i mig göra. Ne nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund & slappna av lite, efter besöket på bvc känner mig sig lugn igen, men det är väl bara ett par dagar, sen inbillar jag mig väl saker igen.

Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback