Bedtime

Läggdax nu, efter en trevlig kväll med Stoffe & Sofia, vi hyrde en film & bara hade det trevligt. Usch jag känner mig faktiskt en aning trött, så det ska bli skönt att krypa ner i sängen. Inatt har jag ju inte en liten snarkande skitunge bredvid mig ialf, lillebror sov ju över inatt, o jisses vad den ungen snarkar & gnisslar tänder.

Nu har lillan blivit ompysslad & fått ett mål, så nu ska hon nog hålla sig några timmar. Ska dock ringa ner till bvc imorgon, hon äter alledeles för lite. vissa ggr bara 40ml ;( Så ja vill ner & väga henne & se hur det är med vikten, ska iofs på läkarundersökning på onsdag, men vill inte vänta, vill kolla så allt är bra NU!



jaja hjärtat & Börni sover nu. Så nu ska jag & Daniel oxå ta & sova.
Godnatt. Josefine

Kommentarer
malin säger:

Förstår att du vill det, ammar du inget nu?

2009-07-06 | 09:20:54
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Sofia säger:

Jaa de va himla trevligt! =) Vi ses ikväll? <3

2009-07-06 | 11:33:46
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback